Sd weekend

Sitter i soffan och kolla tv med min värdmamma! Tjejerna sover efter 2 timmars fajt ! De har börjat klättra in i varandras sängar för att leka och idag hittade jag dom så tre gånger tills dom tillslut gav sig och la sig och sov! 
På söndag kommer deras nya sängar upp så förhoppningsvis slutar de klättra iaf! 
Vet att jag inge uppdaterar men ska jobba på det! Bästa vännen här är i rematch Så de suger och imorn ska jag på weekend class! Suger det med men men! 

Sen sist har jag firar påsk, haft bihåleinflammation, jobbat massor, varit på Comedy club och softat lugnt typ eller nåt! Haha nej men får börja uppdatera men lägger ut lite bilder så får ni se nått iaf puss 













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback