Valborg

Valborg i Sverige idag! Härligt för alla svenskar som är ute och festar inte alla avis.. 
Iaf! Igår var jag på padres Baseboll match, det är SAN diegos lag dårå! Men de förlora och fatta ingenting men det var kul! Var även ute och gick i en timme och Skypa med båda Matilda och mamma så det var skönt att catcha up lite! På kvällen åkte jag till the cheesecakefactory med Nele Brian och Alicia då Alicia åker hem till Tyskland Idag! Så ledsamt.. Men men det är så det är! 
Nu ska jag snart duscha och göra mig iordning börjar egentligen tre men ska köra min VM och b till tågstationen så får börja 2.45 så förhoppningsvis somnar tjejerna i bilen! 







välstädat gumman, ingen ändring där inte:)) vem fattade "nada" - laget eller......alltid kul o få en inblick vad som händer hos dig! Träna på i värmen! Pussokram från oss i Swedenland☔️💗💗

2015-05-01 // 08:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback