21 års och hike

Blir väl ett inlägg igen tänkte skriva om vad jag gjorde i helgen! I fredags fyllde shez 21 år så vi åt på en sydafrikansk restaurang var jättegott! Åt Sydafrikanska pommes och friterad fisk som var typ friterad i öl var iallafall jättegott! Och sen satt jag och åt tårta vi gav henne med hennes bild på och dreglade över hennes ölglas! 
Vi åkte iallafall vidare till pacific beach och gick till en 18+ bar och beställde in öl och en hookah så det var trevligt! 
I lördags shoppade jag hela dagen med Alicia shoppade upp hela lönen även fast jag bara skulle köpa en bikini men aja har inte shoppat sen jag åkte till Sverige så skit samma! 
Idag så gick jag och Alicia en hike i Torrey pines det var jättevackert med havet och allt! Så vi gick 5 km kanske i backar och allt så blev en liten workout och vi firade det med våran favoritburgare från smashburgers och baked bear glass så åt mer än vad vi brände men men haha värt det! 











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback