Godmorgon världen

"..säg vad som står på jag tror jag dött och svävar i det blå du är så vacker du gör mig galen, gör mig galen" lite Jimmy Jansson så där på morgonkvisten har ingen dött att.. Haha det var det första som dök upp i huvudet när jag skrev godmorgon världen! 

Haha nu sitter jag iallafall som varje morgon senaste veckan i tjejernas badrum och väntar på att de ska gå på pottan här.. Igår fick jag nerkissade byxor men det hör väl till.. Detta kan ibland ta upp till en halvtimme tills dom tycker att de är klara i och med att de sitter och sjunger och pratar med varandra! 

Jag och några kompisar som också har mindre barn pratade om det att när vi själva blir föräldrar så kommer man vara så jävla rutinerad spelar ingen roll vad som händer då för det mesta har redan hänt.. Utbrott i butiker och offentliga platser har man ju gått igenom ex antal gånger nu haha

Pratade också med min värdfamilj igår som sa att dom vill verkligen att jag ska förlänga om jag nu själv vill det så hela den frågan blev ju ännu jobbigare nu men tror jag nästan vet hur jag ska göra! Vi får se! 

Nej nu ska det pottränas för fullt här, bjur på lite bilder med 

Bilder från i söndags 
Min fruktansvärda bränna


Och pizzabullar bakades de även igår



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback