Super bowl

Har inte uppdaterat för att har varit i Arizona sen i torsdags och internetet sög på hotellet så kunde knappt kolla Facebook eller instagram! Har inte haft energin till att blogga! Men super bowl var kul! Det var helt otroligt att vara i samma stad! Det var sjukt mycket folk och vi hade inträde till massa i och med att randy jobbar med Microsoft som sponsrade massa! Randy hade biljett till super bowl men vi andra kollade på tvn i och med att biljetterna ligger på 10 000 dollar och uppåt i princip! Träffade en man i hissen som bara var där för stämningen men förra året hade han biljett! Men iår kände han inte att han hade 12 000 dollar att lägga ut i år! Blev generad endast av att höra siffran! 

Men det var kul regnar dock aldrig i Arizona men såklart när vi va där regnade det 3/5 dagar! Satt också fast i bilkö i 45 minuter endast för att åka 4 amerikanska mil! Sov med tjejerna och det var faktiskt skönt de vaknade inte förrens halv åtta varje morgon och då gick vi och åt frukost tillsammans och det var riktigt mysigt! 

Idag har jag hittills varit ute och joggat (fy fan) joggade dock 26 minuter i sträck och när jag då hade lust att spy insåg jag att jag hade 20 minuter till bilen :) 









Fancy life of being a nanny! Bli nerspydd och sen gå runt så i en timme tills man kan duscha :))))



Köpte även en ny väska från Steve madden som jag älskar!! 
Var första dagen i år som det var riktigt shortsväder också idag!! 

Häftigaste under resan var iaf definitivt espn super bowl party som var häftigaste jag har sett och en av de svåraste inbjudningarna att få men min vm fick tag på två åt oss! Var jättehäftigt gratis drinkar och mat och de hade en digital skärm runt hela lokalen med bilder av arizona och super bowl sponsorer 
Var massa kända fotbollspelare och grejer där men kände såklart inte igen någon men var helt otroligt att få vara där






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback