Tjänare

Har efter otroligt många klagomål bestämt mig att det är dags att uppdatera igen! Haha men det är ju så i början så var allting nytt och spännande och man vill berätta om det nu är allting vardag liksom! Lite recap sen sist 

Johanna en tjej som jag åkte hit med från Karlskoga bor i san fransisco och hon var i san Diego över helgen så vi tog med mina tjejer till san Diego zoo och spenderade hela dagen där! 

Har också sett 50 Shades of grey! 

Köpt flygbiljetter snart är familjen här! 

Haft ångest över förlängning

Tränat 

Ätit glass

Ätit massa goda middagar och luncher med vänner 

Idag blir det sushi med au pairerna det blir kul och just nu sitter jag med tre nyvakna barn i soffan och kollar Musse pigg! Igår spenderade vi hela dagen hos barnens kusin som fyllde två det var jättemysigt och barnen blev trötta så tjejerna sov ända till 07.15 vilket var skönt för en annan som började jobba 6.30 
Lite bilder sen sist kan jag Bju på med













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback