22 grader och sol

Klockan är nu halv nio på kvällen och slutade jobba för en halvtimme sen! Min vm va på massage (så jävla avundsjuk) och min vp har jobbat i la så han kommer hem mycket senare! 

Förkylningen från helvetet är på ingång, alltså efter det här året kommer jag ju vara imun mot förkylningar! Jag dör har nog aldrig haft så här många förkylningar under hela mitt liv sammanlagt som jag har haft sen jag kom hit... Kul att jobba med barn japp japp! Men nu är iallafall min vm frisk och Emery med! Brayden har börjat snora igen men förhoppningvis blir det inte lika illa som innan! 
Nu sitter jag i pyjamas och är hög på alvedon, min näsa varierar från att rinna av bara h***** och vara så täppt så att jag inte kan prata! Kul.. Tog tempen och är på väg att få feber också antagligen då jag hade 36.9 (hör hur alla suckar) men har vanligtvis 36.4-36.5 och känner direkt när min Temp höjs 00.1 grad så förstod vid lunch att jag låg runt 37 för känner mig kall och hängig! 

Men ska försöka suck it up och bli frisk så kanske det blir malibu i helgen med nele om jag mår bra! Är ledig ska bli så skönt!! 
Idag har tjejerna och jag varit i parken två gånger! Vaknade imorse vid 6 och började inte förrens 11.45, vaknade pga min näsa och kunde inte somna om så har varit seg idag men det har gått bra! 
Andra gången vi åkte till parken träffade avery en tjej som lärde henne gunga! Hon heter lauren och var 5 år, avery pratade om henne hela kvällen, så söt!! Men så fort hon säger hennes namn säger hon "aunti lauren" för deras moster heter också det, haha så förvirrad men ack så go! 

Nyss knackade det på dörren också och det var Brayden som bara ville ge mig en kram och säga att han älskar mig! Min godingar! 

Imorn åker vm och B till LA vilket betyder att jag har tjejerna hela dagen! Blir nog bra har bil hela dagen så det är iallafall skönt då vp har hyrbil nu när han jobbar massa, eller om det var imorn han skulle till new york! Ingen jävla aning! Och nästa vecka (eller veckan efter) åker vi till Arizona! Blir nog bra vm och jag planerar ett par parker och shopping så ser fram emot det :) 

Men nu ska jag och mina 36.9 graders feber sova haha 



Åt frukost på Dennys här om dagen! Där snackar vi amerikanskt! Allt serverades med bacon, korv och stekt ägg typ haha






Sa till Emery idag "hämta din hoodie för det är lite kyligt ute ikväll" och hon kom tillbaka med vintermössa på och den vägra hon ta av haha goding! Och alla andra barn sprang typ runt i t-shirt haha 


det ser kallt ut hos er;) Alicia...Alicia ..kan förstås inte låta bli att konstatera...vad gjorde du i skolan under alla år: eller så är det väl såklart lärarnas fel;)
Mellan två vokaler...2 m..det där med vokaler tar vi när vi ses;)
Och du, när man känner sig febrig..då brukar man känna sig varm o frysa...men det är väl annorlunda over there! Love you - krya på dig pussilussi

2015-01-15 // 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback