Bobbi Brown

Sitter och kollar FNL som vanligt varit ledig idag det var skönt åkte och shoppade men var inte på shoppinghumör så fixade min klocka då en länk var påväg att lossna, köpte underkläder och en foundation! 

Alltså foundation.. dyra jävla skit .. Såklart vill jag köpa någon bra då min hy har blivit så bättre och jag sminkar mig aldrig längre förutom när jag ska träffa vänner så vill väl egentligen inte lägga för mycket på det, men kände ju att det är dags att få en bra foundation nu och lägga pengar på den! Gick iaf till sephora och mätte ut min nyans och fick en som satt perfekt från bobbi Brown köpte även en ny borste då det var dags att byta min betalade 77 dollar och var nöjd och nu känner jag mest vad i helvete var det för fel men min foundation för 189 spänn från Loreal... 
Aja blir säkert bra detta... Får jag hoppas min foundation kostade 45 dollar och borsten?! Aja 

Köpte två nya dofter på vs också behöver ju fler tydligen.. Köpte en jag älskade och en som de sålde ut för 4 dollar bara för den luktar säkert gott! Den luktar skit.. Tur att det bara var 4 dollar 

Louscious kisses är den som luktar skit
Har fått mig en samling sen jag flyttade hit... Plus två body butters haha 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback