Bowling

Godmorgon! Iallafall för min del! 
Lite recap om senaste två dagarna tänkte jag att ni allt kan få!

I fredags var jag ledig, kollade film och låg i pyjamas hela dagen var jätteskönt att få sova ut lite har varit så trött senaste veckan! Skulle på bio men en vän men hon var tvungen att jobba senare så vi beställde lite mat istället, från mitt favorit italienska ställe, villa Capri, beställde laxpasta med rosa vodka sås var så gott!! 

I går så träffade jag en del au pairer och vi spelade bowling men blev som vanligt att det bara var jag nele och shez som umgicks plus en ny tjej som heter Camilla från Sydafrika! 
Kom tvåa första spelet och vann andra, kände mig rätt kung med tanke på att jag inte spelar sen jag gick i sjuan/åttan! 
Dagen avslutades med kfc och sen åkte jag hem och jobbade! 

Nu sitter jag i lekrummet och kollar Pippi Långstrump med tjejerna, jobbar till 11.15 sen ska jag skypa och träffa nele och shez innan jag jobbar ett par timmar ikväll igen :) 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback