La jolla

Sitter just nu och äter grilled cheese i köket! Duschade nyss efter att jag fick ryck och gick ut och sprang kom hem och kunde knappt andas, var alltså ett tag sen men ska försöka ta tag i det där igen... Alltså träningen haha 

Idag hade jag tjejerna till ett och jag tog med dom till ett aquarium i la jolla och vi gick runt där mycket längre än planerat dom tyckte det var jättekul! Man kan gå utomhus och ta på alla djur på en balkong och man har utsikt över havet!det var jättefint faktiskt! 

Har annars haft huvudvärk till och från idag och igår men efter att överdoserat Ipren är den äntligen borta så ikväll ska jag sova innan halv åtta och sova till minst åtta imorgon för då är jag ledig haha! Ska på bio imorn också men gör en tjänst till mina värdföräldrar och hämtar upp barnen i och med att de ska på en show downtown! 

Men nu ska jag käka min macka och jordgubbar, plus att jag känner att huvudet börjar trycka, fan farligt att röra på sig 












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback