Palm springs

Sitter just nu med averys fötter i håret och sen säger emellanåt "oh so Pretty" inte många som bor med en förstklassig frisör! 

I helgen var vi i Palm springs det var jättemysigt! Min vm bästa vän är från England eller ja från Skottland men hon bor i London så hon och hennes man var här på semester och bodde hos oss i 5 dagar och nu ska dom bo nästan en vecka i Palm springs så vi åkte upp för att träffa dom! 
Vi badade massa och bara myste! Palm springs ligger ju ute i öknen så varmt var det och insåg idag att jag har solbränna från mina flip flops haha Classy! 

I fredags kväll var jag hos shez med några kompisar vi grillade och drack drinkar och avslutade det hela med smores! Sen åkte jag hem och de flesta andra sov kvar men det var mysigt! Sen upp sex för att åka! Har inte sovit ordentligt på flera dagar så är astrött men är ledig imorn så det blir skönt! 












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback